ارزیابی میزان رضایتمندی بیماران از كیفیت ارائه خدمات در بیمارستان های ناجا
اپتیك: رئیس اداره پرستاری و پیراپزشكی معاونت بهداد ناجا از ارزیابی كیفیت خدمات در بیمارستان ها و مراكز درمانی ناجا با نظرسنجی از بیماران و مراجعان در سایت اینترانتی این مركز آگاهی داد.
به گزارش اپتیک به نقل از ایسنا کارمند رتبه ۱۵ دکتر زینب تابانژاد اظهارکرد: یکی از ابزارهایی که می تواند برای کسب اطلاعات از رعایت اصل بیمار محوری در مراکز درمانی مفید باشد، پرسشنامه های رضایت سنجی از بیماران و همراهان است.
رئیس اداره پرستاری و پیراپزشکی معاونت بهداد ناجا اضافه کرد: برای اطلاع از میزان رضایتمندی مراجعه کنندگان به مراکز درمانی و بیمارستان های تابعه معاونت بهداد ناجا علاوه بر ارائه پرسشنامه های نظرسنجی به مراجعان و بیماران امکان نظرسنجی اینترانتی در سایت بیمارستان ها و مراکز درمانی درمانگاه قائم (عج) و دندانپزشکی امام علی(ع) ناجا برقرار شد.
وی اضافه کرد: گیرندگان خدمت از بیمارستان ها و مراکز درمانی ناجا می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.teb.police.ir و پاسخ به سوالات نظرسنجی نظرات خودرا درباب کیفیت خدمات و تکریم ارباب رجوع در مرکز درمانی مورد نظر ثبت کنند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس تابانژاد اشاره کرد: نظرسنجی های احصا شده توسط مسئول رضایت سنجی هر مرکز درمانی، جمع آوری و نقاط ضعف و قوت آنها در جلسات تعاملی طرح و بعد از ارزیابی در ابعاد رفتاری و عملکردی در سه دسته خوب، متوسط و ضعیف درجه بندی می شوند.
منبع: اپتیك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب