برقراری ۹۵ تا ۱۰۰هزار تماس با وزارت بهداشت طی ۲۴ ساعت
به گزارش اپتیك مدیر كل دفتر بازرسی، ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات وزارت بهداشت با اشاره به پاسخگویی به سوالات و شكایت های مردم اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت ۹۵ تا ۱۰۰ هزار تماس از سراسر كشور با مركز ملی پاسخگویی به وزارت بهداشت گرفته می شود.
به گزارش اپتیك به نقل از ایسنا دكتر محمد حسین حیدری در یك گفت و گوی تلویزیونی درباره مركز ملی پاسخگویی وزارت بهداشت اظهار داشت: در بخشی از این مركز كارشناسان مشغول پاسخگویی به مردم هستند و آنان می توانند شكایت خویش را در حوزه درمان و بیمارستان ها مطرح كنند البته هم اكنون تاكید ما پاسخگویی در زمینه كرونا ویروس می باشد.
وی با اشاره به اینكه سعی كردیم در زمان انتظار برای برقراری تماس، پیام های بهداشتی در زمینه كروناویروس را به تماس گیرنده انتقال دهیم، اظهاركرد: این اطلاعات درباره موضوعاتی مانند نحوه سرایت بیماری، لزوم خودداری از استرس و ضرورت رعایت بهداشت فردی است.
حیدری تصریح كرد: استرس، ایمنی بدن را می كاهد ازاین رو زمینه افزایش مبتلا شدن به كرونا ویروس را افزایش خواهد داد.
مدیر كل دفتر بازرسی، ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات وزارت بهداشت تصریح كرد: قطعا با همراهی مردم، رعایت بهداشت فردی، خودداری از روبوسی و دست دادن می توان بیماری كرونا ویروس را شكست داد.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب